23 Temmuz 2010 Cuma

BEBEK BABET-MODEL NO:00037




MODEL NO:00037

8 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

tokalarda çok güzel olmuş eminecim.ellerine sağlık

yasmin dedi ki...

ellerine sağlık süper..

ozlemle dedi ki...

sipariş versek yollar mısınız

ozlemle dedi ki...

sipariş versek gönderir misiniz biz öremiyoruz çok güzeller

emine ünal dedi ki...

Tabiki Özlem Hanım.

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş eline sağlık bir tanesinin yapılışını anlatabilir misin lütfen ??

Adsız dedi ki...

Patiklerin fiyatları nelerdir we ne sekilde bize yollayabilirsiniz Ortaköy'de standınız devam ediyormu

Adsız dedi ki...

merhaba emine hanım ben nurefşan sizi televizyonda gördüm ve ürünlerinizi çok çok beğendim.beğendiğimiz ürünleri nasıl alabiliriz?ben ankarada oturuyorum.cevabınızı bekliyorum iyi günler