9 Temmuz 2010 Cuma

BEBEK BABET-MODEL NO:00001






MODEL NO:00001

6 yorum:

minikmini dedi ki...

hepsi birbirinden güzel,çok beğendim,ellerinize sağlık

Nazmiyemce dedi ki...

Emine hanım biçok blog gezdim inanın sizin blogunuzu gezerken aldığım zevki hiçbirinde almadım. diğer arkadaşlar alınmasın kendim de alınmayayım fakat bu ürünler bir harika. yalnız resimlerin hemen üstüne yazıları yerleştirdiğiniz için görüntüyü bazılarında net alamamıyoruz. mümkünse birkaçının yapılışını yayınlayabilirmisiniz. hoşçakalın.

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden harika ürünlerinize hayran kaldım.tebrik ediyorum sizi..mail adresimi versem tarif gönderebilir misiniz...!

Adsız dedi ki...

Ne olur bunların nasıl yapıldığını anlatırmısınız

Adsız dedi ki...

bayıldım ya coooooooooook sahane bunlaryaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

ya bende ıstıyorum yıyenıme